FANDOM

Mrs. Dahl
Pani Dahl 
(ur. przed 1880 r.) — matka Helgi Dahl, żona Olafa Dahla, pasażerka RMS Titanica podróżująca trzecią klasą.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Pani Dahl urodziła się przed 1880 rokiem w Norwegii. W pewnym okresie swojego życia wyszła za mąż za Olafa Dahla i urodziła mu córkę − Helgę.

PodróżEdytuj

10 kwietnia 1912 roku pani Dahl, wraz z córką i mężem wsiedli na pokład RMS Titanica. Mieli bilety do trzeciej klasy i po badaniach u sanitariusza zakwaterowali się w jednej z kajut. 

Podczas podróży Helga zakochuje się w Fabriziu De Rossi. Kobieta jest świadkiem ich spotkania pod pokładem. Tak jak Olaf, nakłania córkę do zerwania z Fabriziem.

KatastrofaEdytuj

Helga

Jej córka, Helga chwile przed śmiercią

14 kwietnia 1912 roku Titanic zderzył się z górą lodową i zaczął tonąć. Personel statku polecił pasażerom założenie kamizelek ratunkowych i udanie się do szalup. Mimo poleceń, rodzina Dahl nie wsiadła do łodzi ratunkowej. 

15 kwietnia 1912 roku Helga i Olaf zmierzają na szczyt przechylającego się statku. Możliwe, że pani Dahl była wtedy z rodziną. Helga umiera, kiedy statek pionowo ustawił się na wodzie, a dziewczyna nie mogąc się utrzymać, puściła barierkę, której się trzymała. Taki sam los spotkał Olafa chwilę wcześniej. Nie wiadomo co stało się z panią Dahl, lecz można przypuszcać, iż podzieliła los rodziny lub zamarzła w wodzie.

Za kulisamiEdytuj

  • Pani Dahl pojawiła się jedynie w jednej ze scen usuniętych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki