FANDOM

Ma
TitMolly1.jpg
rgaret "Molly" Tobin Brown (ur. 18 lipca 1867, zm. 26 pażdziernika 1932 r.) — pasażerka RMS Titanica podróżująca pierwszą klasą.

BiografiaEdytuj

Margaret Brown urodziła się 18 lipca 1867 roku w mieście Hannibal jako Margaret Tobin. W 1886 wyszła za maż za Jamesa Browna i w przeciągu trzech lat urodziła mu córke Catherine i syna Lawrence'a.

10 kwietnia 1912 roku, w wieku 45 lat wyruszyła w rejs ekskluzywnym statkiem pasażerskim RMS Titanic.

Podróż TitanicemEdytuj

Molly Brown.jpg
Podczas podróży Titanicem często przebywała z innymi pasażerkami pierwszej klasy. One jednak nie darzyły jej zbytnio sympatią. Zawsze, gdy Molly chciała się do nich dosiąść, one siadały gdzie indziej lub udawały, że właśnie miały wychodzić. Do tej grupy zaliczała się Ruth Dewitt Bukater, matka Rose Bukater

Gdy pewnego dnia młody pasażer trzeciej klasy Jack Dawson uratował życie Rose Bukater został zaproszony na ucztę. Molly nauczyła Jacka manier i pożyczyła garnitur, należący kiedyś do jej syna. Później pojawiła się na uczcie udzielając wskazówek Jackowi.

Katastrofa TitanicaEdytuj

14 kwietnia 1912 roku Titanic zderzy
0.jpg
ł się z górą lodową i zaczął tonąć. Molly, tak jak inni pasażerowie, nie wiedziała co się dzieje. Pomagała pracownikom Titanica w ewakuacji pasażerów. Później wsiadła do łodzi ratunkowej wraz z Ruth Bukater.

Gdy pasażerowie Titanica byli już w wodzie, Molly namawiała kapitana szalupy, by zawrócili. Mężczyźni jednak nie zgodzili się na to, ponieważ nie chcieli, aby chcący za wszelką cenę przeżyć rozbitkowie, zatopili łódź. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki