FANDOM

Be
6212650 std
njamin Guggenheim (ur. 26 października 1865 r., zm. 15 kwietnia 1912r.) - pasażer RMS Titanica podróżujący pierwszą klasą.

BiografiaEdytuj

Benjamin Guggenheim urodził się w bogatej rodzinie 26 października 1865 roku. Był synem Meyera Guggenheima i Barbary Myers. W 1894 ożenił się z Florette Seligman, która urodziłą mu trójkę dzieci.

Podróż TitanicemEdytuj

10 kwietni
Article-2127738-0063F93F00000258-99 634x413
a 1912 roku wraz ze swoją kochanką Léontine Aubart wsiadł na pokład luksusowego statku pasażerskiego RMS Titanica. Towarzyszył mu lokaj Victor Giglio, oraz szofer René Pernot i pokojówka Emmy Sägesser.

Benjamin często spotykał się z innymi pasażerami pierwszej klasy koło wielkich schodów. Podczas jednego z takich spotkań Rose Dewitt Bukater przedstawiła go i jego żonę pasażerowi trzeciej klasy Jackowi Dawsonowi. Był obecny na uczcie z okazji uratowania Rose przez Jacka.

Katastrofa statkuEdytuj

14 kwietnia 1912 roku Tit
Chron79
anic zderzył się z górą lodową i zaczął tonąć. Guggenheim zapewnił swojej kochance miejsce w łodzi ratunkowej, a sam postanowił zginąć.

15 kwietnia Benjamin odmawiał włożenia kamizelki ratunkowej i i razem z Giglion udał się koło wielkich schodów. Usiadł tam i wystrojony w najładniejszy garnitur czekał na śmierć. Guggenheim i Giglio zmarli, gdy woda zaczęła wdzierać się na wielkie schody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki